Skomplikowana sytuacja finansowa

Dyskusja w 'Kredyty hipoteczne' rozpoczęta przez użytkownika huvvy, 28 Marzec 2015.

  1. huvvy

    huvvy New Member

    Dołączył:
    28 Marzec 2015
    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    Chciałbym się dowiedzieć jakie są możliwości uzyskania kredytu w mojej sytuacji.

    Mianowicie jestem studentem, posiadam rentę rodzinną oraz pracuję na umowie zlecenie (powyżej 12 miesięcy).
    Studiuję dziennie, więc niestety nie mogę wyrobić pełnego etatu, jednakże po ukończeniu inżynierki w przyszłym roku przejdę już na pełny etat. (mogę uzyskać oświadczenie od pracodawcy).

    Czy jest możliwość w takim razie wliczenia chociażby części renty rodzinnej do zdolności kredytowej? (do wyrównania straty godzinowej generowanej przez zajęcia na uczelni :)
     
  2.  
  3. ulicafinansowa_pl

    ulicafinansowa_pl Member

    Dołączył:
    20 Luty 2015
    Wiadomości:
    98
    Docenione treści:
    3
    Niestety banki nie wliczają renty do dochodu a tym bardziej jej części. z oświadczeniem od pracodawcy mógł byś uzyskać kredyt.
     
  4. Eurofinance

    Eurofinance New Member

    Dołączył:
    13 Lipiec 2015
    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry,

    W tym przypadku należałoby starać się o poręczyciela kredytu, osobę z rodziny np. mama, tata. Tak jak napisano powyżej z oświadczeniem od pracodawcy możesz uzyskać kredyt, oczywiście zależy jakie zarobki posiadasz, jaki kredyt chcesz uzyskać oraz jaka kwota kredytu Ciebie interesuje. Czy posiadasz lub posiadałeś jakieś zobowiązania finansowe wpisane w BIK? Jeżeli nie to jest kilka banków, które finansują klientów z brakiem scoru, np. Alior Bank.
     
  5. gosia

    gosia New Member

    Dołączył:
    23 Lipiec 2015
    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Jaka kwota pana interesuje?
     
Inne zbliżone wątki do: Skomplikowana sytuacja
Forum Tytuł Data