Czy mogę wybrać markę samochodu w leasingu?

Dyskusja w 'Leasing dla firm' rozpoczęta przez użytkownika rubyroose1, 25 Listopad 2013.

  1. rubyroose1

    rubyroose1 Member

    Dołączył:
    21 Listopad 2013
    Wiadomości:
    49
    Docenione treści:
    0
    witam

    jestem trochę laikiem w dziedzinie leasingu. dlatego chce zapytać czy można wybrać markę samochodu, czy tez dostanę po prostu wolne auto. ?
     
  2.  
  3. Izy123

    Izy123 New Member

    Dołączył:
    16 Wrzesień 2013
    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    0
    W zasadzie nie ma ograniczeń co do marki auta. Czasami firmy leasingowe mają ciekawe oferty na wybrane marki i na takich w tym momencie trzeba sie skupić.
    Jezeli ma to byc nowy pojazd to warto też zapytac u dealera czy nie mają takiej oferty.
     
  4. gesiak

    gesiak New Member

    Dołączył:
    10 Marzec 2014
    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    0
    W salonach zazwyczaj już polecają bank z którym współpracują, model samochodu i jego parametry dogadujesz z salonem, a warunki leasingu z bankiem.
     
  5. DPCapital

    DPCapital New Member

    Dołączył:
    18 Grudzień 2014
    Wiadomości:
    24
    Docenione treści:
    0
    Pewnie że można wybierać - do woli.... A na oferty leasingu w salonach warto uważać, mogą być droższe niż w bankach czy firmach leasingowych. Warto przed podjęciem decyzji poprosić o ofertę i udać się z nią do innych firm udzielających leasing.
     
  6. huuubert

    huuubert New Member

    Dołączył:
    17 Czerwiec 2015
    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Oczywiście :)
     
  7. ulicafinansowa_pl

    ulicafinansowa_pl Member

    Dołączył:
    20 Luty 2015
    Wiadomości:
    98
    Docenione treści:
    3
    wybierasz jakie chcesz auto może być nawet używane.
     
  8. Eurofinance

    Eurofinance New Member

    Dołączył:
    13 Lipiec 2015
    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0