hipoteka dla studenta?

Dyskusja w 'Kredyty hipoteczne' rozpoczęta przez użytkownika Kelly, 3 Maj 2013.

  1. Kelly

    Kelly Member

    Dołączył:
    3 Maj 2013
    Wiadomości:
    34
    Docenione treści:
    0
    Witam

    jestem studentką 3 roku. pracuję i mam stałe dochody. Mam zamiar kupić mieszkanie, lecz potrzebuję kredyt hipoteczny....stąd moje pytanie czy go dostanę?? Czy studentom udzielane są takie pożyczki??
     
  2.  
  3. kijek

    kijek Member

    Dołączył:
    3 Maj 2013
    Wiadomości:
    35
    Docenione treści:
    0
    Jeżeli masz stałą pracę nie ma żądnych przeciwwskazań aby dostać kredyt. taki kredyt dostaniesz na pewno w instytucji bankowej, co więcej jest wiele firm, które specjalnie proponują kredyty studenckie, na dobrych zasadach:)
     
  4. maga123

    maga123 Member

    Dołączył:
    13 Maj 2013
    Wiadomości:
    32
    Docenione treści:
    0
    własnie, w czym problem masz pracę i możesz spłacać kredyt. Nikogo nie interesuje to że jesteś studentkom. Przeciwnie to jest plus, bo studenci często mają różne zniżki:)
     
  5. krzysztof_nowakowski

    krzysztof_nowakowski New Member

    Dołączył:
    20 Marzec 2013
    Wiadomości:
    21
    Docenione treści:
    0
    Zniżki chyba tylko w komunikacji miejskiej. Nie ma zniżek dla studentów jeśli chodzi o kredyty, wszak to na ogół grupa bez stałej pracy, bez stabilnego dochodu... W kilku bankach oferowane są tzw. kredyty studenckie, ale funkcjonują na zupełnie innych zasadach.
    Za to jeśli masz odpowiednie dochód, umowę o pracę na czas nieokreślony, to banku nie powinno interesować, że jeszcze studiujesz. Za to do scoringu liczy się aktualne wykształcenie, jeśli to Twój pierwszy kierunek, to będzie to średnie.
    Jeśli będzie Pani zainteresowana większą pomocą, proszę o kontakt na adres e-mail: k.nowakowski@donarium.pl. Pracuję w doradztwie finansowym i na pewno uda mi się coś wskórać.
    Pozdrawiam,
    Krzysztof Nowakowski
    k.nowakowski@donarium.pl